top of page
  • Sælger I is?
    Vi sælger ikke is, men vi sælger alle former for tilbehør til is - og derudover sælger vi også ingredienser til gelato. Finde hele vores udvalg lige her
  • Hvor kan jeg bestille jeres varer?
    Vores produkter sælges igennem grossister på tværs af hele landet - vi sælger desværre ikke direkte her på hjemmesiden. Skulle du mangle kontaktoplysninger til en grossist, kan du altid kontakte vores kundeservice for yderligere hjælp. Hvis du er på udkig efter ingredienser til produktion af Gelato, kan du evt. kontakte vores konsulent Manu på e-mail: ei@frimavafler.dk Hvis du er på udkig efter en slushice maskine eller reservedele hertil, kan du benytte dig af vores slushiceshop.dk lige her
  • Kan jeg bestille produkterne som privatperson?
    Vores produkter, emballagestørrelser og forpakninger er beregnet til professionelt brug.
  • Hvor kan jeg finde jeres produktkatalog?
    Du kan finde vores katalog online lige her --> Hvis du gerne vil bede om en fysisk version, kan du endelig kontakte vores kundeservice på e-mail: frima@frimavafler.dk
  • Jeg vil gerne have bægre med eget tryk.. Er det muligt?
    Det er det helt sikkert! Læs meget mere om det lige her -->
  • Sælger I ismontre?
    Desværre ikke - vores fokus er på tilbehør til is.
  • Hvilke virksomheder tilhører Nic?
    Nic er en del af Orka Sweet Ingredients og er repræsenteret i hele Skandinavien. Vi har afdelinger i både Danmark, Sverige, Norge og Finland. Gruppen omfatter også andre virksomheder og producenter i Europa, som vi har et tæt samarbejde med.
  • Hvad er Nic?
    Nic er både navnet på vores virksomhed, men også et af vores brands - eksempelvis på vores krymmel. Navnet blev i sin tid skabt af 3 skandinaviske virksomheder: Nimatopaal - Idun - Candeco.
  • Hvordan fungerer jeres dip?
    Alle vores dip fungerer på den måde, at massen er solid når den er kold, men smelter når den bliver varmet op. Derfor skal dippen altid varmes ordentligt op, før den bruges - men vil altid stivne, så snart den kommer på en kold is.
  • Min grossist mangler en vare.. Hvad skal jeg gøre?
    Hvis du mangler en vare hos din grossist, kan du altid bede dem om at bestille det hjem fra os. Vi leverer indenfor 1-2 dage, så alt afhængigt af bestillingsmønsteret hos grossisten, kan varen hurtigt være klar. Har du behov for oplysninger om en vare eller brug for et varenummer, er du altid velkommen til at kontakte os.
  • Jeg har brug for information om et produkt.. Hvad gør jeg?
    Skulle du have brug for yderligere informationer eller en specifikation på et produkt, kan du altid kontakte os for et svar hurtigst muligt.
  • Mit krymmel er falmet i farven. Hvorfor?
    Vi ønsker at bruge naturlige farver i vores produkter, så meget som det er muligt, og derfor kan fx direkte sollys få farven til at falme. Vi anbefaler altid, at man opbevarer produkterne et tørt og mørkt sted.
  • Indeholder produkterne AZO farver?
    Utroligt få af vores produkter indeholder AZO farver. Skulle et produkt indeholde AZO, vil det tydeligt være angivet.
bottom of page